Toimintaryhmät - seurakuntaelämää lähellä

Toimintaryhmät ovat seurakuntalaisten ryhmiä, jotka ideoivat, kehittävät ja ylläpitävät toimintaa kaikissa seurakunnan osissa. Ydinjoukko on nimetty kaksivuotiskaudeksi vv. 2023-2024,  mutta toiminta on siten avointa, että siihen kutsutaan mukaan muitakin seurakuntalaisia ja yhteistyökumppaneita. Kaikissa ryhmissä on mukana myös seurakunnan työntekijöitä. Toimintaryhmät mahdollistavat seurakuntalaisten osallistumisen, tekemisen ja vaikuttamisen seurakuntatyöhön. Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan johonkin ryhmään, ota yhteyttä valmentajatyöpariin tai ryhmäläiseen!

TOIMINTARYHMÄ SUMIAISISSA
Valmentajatyöpari: Lauri Pietikäinen, Juha-Matti Sirkka
Muut jäsenet: Alli Sirkka, Virpi Suopajärvi, Tanja Pellinen, Pirkko Tiusanen, Juha-Pekka Liimatainen, Päivi Häyrinen​​​
Työntekijät: Johanna Puurunen, Henna Nieminen, Kyösti Kytöjoki, Susanna Halinen

TOIMINTARYHMÄ KONGINKANKAALLA KÖMIN SPARRAAJAT
Valmentajatyöpari: Vivi-Ann Janhonen, Merja Vasama sp: vasamamerja(at)gmail.com
Jäsenet: Marjatta Huhta, Heli Joukainen, Anneli Kauta-Soljava, Erkki Soljava, Elle Kinnunen, Pentti Kinnunen, Antti Laiho, Päivi Leppänen, Tiina Liimatainen, Timo Pasanen, Eero Polsa, Anne Rautiainen, Annaliisa Sällinen, Ari Vertainen
Työntekijät: Samuli Kivelä, Tarja Turpeinen, Riitta Valkeejärvi

TOIMINTARYHMÄ ÄÄNEKOSKELLA
Valmentajatyöpari: Marjut Lahti, Tarvainen Tarja
Muut jäsenet: Riitta Nyrönen, Mervi Oksanen, Sinikka Rautiainen, Jyrki Rossi .
Työntekijät: Jenni Pullinen

TOIMINTARYHMÄ SUOLAHDESSA
Valmentajatyöpari: Kaija Niskala, Liisa Lakanen
Muut jäsenet: Mari Tyvimaa, Saara Mäkinen, Stiina Hakkarainen, Maija Linnala
Työntekijät: Johanna Puurunen, Juho Hintikka, Tarja Keurulainen, Kaija Nikulainen.

KOKOSEURAKUNNALLISET RYHMÄT:

LÄHETYKSEN TOIMINTARYHMÄ
Valmentajatyöpari: Susanna Halinen, Hannu Lehmonen
Muut jäsenet: Päivi Häyrinen, Tanja Pellinen, Jenni Pajari, Pauliina Pirttiaho, Terttu Suopellonmäki, Aino Nousiainen, Päiviö Turtiainen, Hanna Keto, Paula Forsgrén, Timo Forsgren, Markus Rautiainen, Juha-Pekka Liimatainen.
Työntekijät: Samuli Kivelä, Aija Puttonen, Lauri Pietikäinen.

LEIRIKESKUKSEN TOIMINTARYHMÄ
Valmentajatyöpari: Suvi Hiekkala
Muut jäsenet: Pentti Kinnunen, Hannu Lehmonen, Juha-Matti Sirkka, Leila Lindell, Esa Rantanen, Aino Piilonen, Tero Parkatti, Emmi Saastamoinen, Sari Vehmanen-Mäntynen.
Työntekijät: Suvi Hiekkala, Jari Sikanen, Jaana Muurikainen, Pasi Leino.

NUORTEN VAIKUTTAJARYHMÄ Toimikausi 1.9.2023- 31.8.2024
Valmentajatyöpari: Esa Rantanen
Muut jäsenet: Akusti Väisänen, Janita Rahkonen, Petra Sikanen, Hannu Pöytäkangas, Viivi Heikkinen, Väinö Miettinen, Sarah Fernandez.
Tähän tehdään muutoksia aina elo/syyskuussa, johtuen nuorten luontaisesta vuoden kierrosta.

VIESTINNÄN TOIMINTARYHMÄ
Valmentajatyöpari: Katri Vuojus, Kaarina Heiskanen
Muut jäsenet: Tero Parkatti, Leila Lindell, Marjatta Huhta, Jaana Tani
Työntekijät: Elina Tourunen, Riitta Vasko

Kimppakirkkoja ovat toteuttaneet konginkankaalaiset ja sumialaiset yhdessä. Ne ovat hyvää naapuriyhteistyötä.

Kimppakirkkoja ovat toteuttaneet konginkankaalaiset ja sumialaiset yhdessä. Ne ovat hyvää naapuriyhteistyötä, joka jatkuu. Kuvassa yllä ollaan Konginkankaan kirkossa, ja kuvissa alla vastavuoroisesti Sumiaisten kirkossa.