Lähetystyö ja kansainvälinen diakoniatyö

"Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että Hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa". Luuk 10:2

Lähetys on yhteinen tehtävämme. Evankeliumi kuuluu kaikille, ja sen välittämiseen tarvitaan jokaista.

Tervetuloa toteuttamaan kutsua: Lähettämään, lähtemään, lahjoittamaan, rukoilemaan, neulomaan, kahvia keittämään... Arvokkainta on antaa aikaansa ja voimiaan yhteiseen tehtävään.

Seurakuntamme lähetteihin voit tutustua kotisivuillamme "Nimikkolähetit ja -kohteet", sieltä voit lukea myös viimeisimmät kirjeet ja blogit läheteiltä.

Nimikkolähetyskohteille ja kansainväliseen diakoniatyöhön seurakunta myöntää  avustusta  talousarviomäärärahoista ja vapaaehtoisena tukena. Apu kanavoidaan kirkon lähetysjärjestöjen  tai Kirkon ulkomaanavun kautta.

Diakonian viranhaltija
Kuoppatie 2
44280 Sumiainen

Lähetystyö ja kansainvälinen diakonia Diakonian päivystysvastaanotto Sumiaisten srk-koti ma klo 10-12