Perhekerhoihin ovat tervetulleita kaiken ikäiset ihan pienistä vauvoista alkaen.

Perhekerhoihin aikuiset ja lapset tulevat yhdessä, ja siellä myös tehdään ja koetaan yhdessä.

Perhekerhot tarjoavat mielekästä tekemistä sekä samassa elämänvaiheessa olevien vertaisseuraa ja -tukeakin.

Myös perhekerhon ammattitaitoinen vetäjä on vanhempien käytettävissä, kuulijana, keskustelijana ja tukijana.

Perhekerhoihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Perhekerhoissa on tarjolla ilmainen aamu- tai välipala sekä muutaman kerran toimintakauden aikana ilmainen lämmin ruoka.

Perhekerhot kokoontuvat:

Suolahden seurakuntatalo ke klo 9.30-11.30 kevään ohjelma

Äänekosken seurakuntakeskus ke klo 9.30-11.30  kevään ohjelma

Konginkankaan seurakuntakoti ke klo 9.30-11.30 kevään ohjelma

Sumiaisten seurakuntakoti pe klo 9-11 kevään ohjelma

VAUVA-JA TAAPEROKERHO

Vauvaperheille on tarjolla myös Vauva- ja taaperokerho,

johon ovat tervetulleita alle 2-vuotiaat lapset vanhempien kanssa. Vauva- ja taaperokerhossa on tarjolla ilmainen

välipala kerhon aikana.

Vauva- ja taaperokerho kokoontuu maanantaisin klo 13.30-15.30 Äänekosken seurakuntakeskuksessa

ILTAPERHEKERHO

Iltaperhekerhoissa on luvassa vapaata ja rentoa yhdessäoloa ihan koko perheelle. Iltaperhekerhoissa on tarjolla ilmainen iltapala illan päätteeksi.

Iltaperhekerho järjestetään maanantaisin klo 17.30-19 seuraavina päivinä:

15.1 / 29.1 / 12.2 / 11.3 / 8.4 / 22.4 / 6.5. Kokoontumispaikkana on Äänekosken seurakuntakeskus.

Facebookin lapsi- ja perhetyön Fb-ryhmään pääset tästä