Neulenäyttely Olisinpa villasukka esittelee seurakuntalaisten käsitöitä

Neulenäyttely Olisinpa Villasukka 4.4.-19.4.2024 Äänekosken seurakuntakeskuksessa.

Neulenäyttely Olisinpa Villasukka on esillä 4.4.-19.4.2024 Äänekosken seurakuntakeskuksen aulassa (Vellamontie 1) arkisin 9-15. Näyttelyssä esitelllään seurakuntalaisten käsitöitä, neulomista vapaaehtoistehtävänä ja neulomisen merkitystä.

Seurakunnan vapaaehtoiset neulovat vuoden aikana valtavan määrän sukkia, lapasia, kaulahuiveja, pipoja, nuttuja sekä myytäväksi diakonia- ja lähetystyön hyväksi että lahjoitettavaksi äänekoskelaisille lapsiperheille.

Tule katsomaan upeita taidonnäytteitä.

"Neulominen rentouttaa ja purkaa stressiä. Se parantaa kognitiivisa taitoja ja keskittymiskykyä. Neulominen auttaa omien ajatusten jäsentelyssä. Se laskee verenpainetta ja alentaa sykettä.”
(Mahlamäki Tiina 2023, Neuloosi.)

Villasukkien myyntiä aamupuurolla to klo 9-10, käteismaksu.

Tiedoksi kiinnostuneille, että Suolahden puikkopiiri kokoontuu keskiviikkoisin klo 12 seurakuntatalossa.

2024-04-04 15:38:00.0