Lähetystyö ja kansainvälinen diakoniatyö, lue lisää > tästä lähetyksen sivuille

"Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että Hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa". Luuk 10:2

Lähetys on yhteinen tehtävämme. Evankeliumi kuuluu kaikille, ja sen välittämiseen tarvitaan jokaista.

Tervetuloa toteuttamaan kutsua: Lähettämään, lähtemään, lahjoittamaan, rukoilemaan, neulomaan, kahvia keittämään... Arvokkainta on antaa aikaansa ja voimiaan yhteiseen tehtävään.

Seurakuntamme lähetteihin voit tutustua kotisivuillamme "Nimikkolähetit ja -kohteet", sieltä voit lukea myös viimeisimmät kirjeet ja blogit läheteiltä.

Nimikkolähetyskohteille ja kansainväliseen diakoniatyöhön seurakunta myöntää  avustusta  talousarviomäärärahoista ja vapaaehtoisena tukena. Apu kanavoidaan kirkon lähetysjärjestöjen  tai Kirkon ulkomaanavun kautta.