Äänekosken seurakunnan kuorot

Kuorot esiintyvät jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Lisätietoa kuorojen johtajilta. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan laulamaan!

Äänekosken kirkkokuoro ry
harjoittelee keskiviikkoisin klo 17.30-19 Äänekosken srk-keskuksen salissa. Kuoroa johtaa Vivi-Ann Janhonen.

Suolahden kirkkokuoro ry
harjoittelee torstaisin klo 16.30-18 Suolahden srk-talossa. Kuoroa johtaa Kaija Niskala.

Sumiaisten kirkkokuoro
harjoittelee keskiviikkoisin klo 16-17.30 Sumiaisten srk-kodissa. Kuoroa johtaa Vivi-Ann Janhonen.

Konginkankaan gospelryhmä
harjoittelee torstaisin klo 17.30-18.45 Konginkankaan srk-kodissa. Mukana myös soittajia. Ryhmää johtaa Vivi-Ann Janhonen.

Suolahden gospelryhmä
harjoittelee erikseen sovittuina aikoina Suolahden srk-talossa. Ryhmää johtaa Kaija Niskala.

Erräät
harjoittelee torstaisin klo 15-16 Suolahden srk-talossa. Kuoroa johtaa Päiviö Turtiainen, puh. 0400-857005.

Roseniuksen pojat
harjoittelee kodeissa viikoittain, vuorotellen Äänekoskella ja Suolahdessa. Kuoroa johtaa Päiviö Turtiainen, puh. 0400-857005.