2019 vuoden ryhmämuotoiset rippikoulut ovat hyvässä vauhdissa ja ryhmät täynnä. Mikäli missasit rippikouluun ilmoittautumisen tms. ole meihin pikaisesti yhteyksissä: nuoret.aanekoski@evl.fi

RIPPIKOULURYHMÄT 2019

Ilta- ja päivärippikoulu

Iltarippikoulu kokoontuu Äänekosken seurakuntakeskuksella ja muissa seurakunnan tiloissa marras-huhtikuun välisenä aikana. Iltarippikoulu sisältää niin iltatapaamisia kuin muutaman viikonloppuihin sijoittuvan riparipäivän.

Päivärippikoulu kokoontuu arkipäivisin Suolahden kirkolla. Päivät kestävät yleensä noin klo 9-16. Rippikoulupäivät sisältävät opetusta, toiminnallisia hetkiä, hartauksia sekä lounaan.

Ilta- ja päivärippikoulun hinta on 40€. Hinta sisältää ruuat, materiaalit ja konfirmaatiokuvan.

• Iltarippikoulu Äänekosken seurakuntatalolla,

konfirmaatio su 5.5.2019 klo 10 Äänekosken kirkossa.

• Päivärippikoulu Suolahden kirkolla 5.-7.6. ja 10.–13.6.2019,

konfirmaatio la 15.6 klo 12 Suolahden kirkossa.

Leiririppikoulut

Leiririppikoulussa on opetuksen lisäksi hartauksia, toiminnallisia hetkiä, ulkoilua, iltaohjelmaa, saunomista yms.

Laajaniemen rippikoulujen hinta 80€. Hinta sisältää majoituksen, ruuat, materiaalit ja konfirmaatiokuvan.

Pilistveren riparin hinta on 270€. Hinta sisältää matkat, majoituksen, ruuat, materiaalit ja konfirmaatiokuvan.

Lapin riparin hinta on 270€. Hinta sisältää matkat, majoituksen, ruuat, materiaalit ja konfirmaatiokuvan.

Leiririppikoulut Laajaniemen leirikeskuksessa Äänekoskella (Liimattalantie 575):

• Laaja I 6.-12.6.2109, konfirmaatio su 16.6. klo 13 Sumiaisten kirkossa
  • Laaja II 14.–20.6.2019 konfirmaatio su 30.6. klo 13 Sumiaisten kirkossa.
  • Laaja III 3.-9.7.2019, konfirmaatio su 14.7. klo 13 Sumiaisten kirkossa.
  • Laaja IV 11.–17.7.2019, konfirmaatio su 21.7. klo 13 Konginkankaan kirkossa.

Leiririppikoulut muulla

• Pilistvere 24.6–1.7.2019, konfirmaatio su 7.7. klo 13 Konginkankaan kirkossa.

Pilistvere sijaitsee Keski-Virossa 130 km Tallinnasta lounaaseen. Leiri pidetään Pilistveren pappilassa. Viron rippikoululaiset tarvitsevat passin tai virallisen henkilöllisyystodistuksen.

• Keimiö 16.–23.7.2019, konfirmaatio la 27.7. klo 12 Konginkankaan kirkossa.

Lapin rippikoulun tukikohtana toimii Muoniossa sijaitseva Tunturikeimiö, josta tehdään erimittaisia päiväretkiä ja vaelluksia tuntureille.

RIPPIKOULURYHMIEN OHJAAJAT

Ilta Suvi Löytynoja (pappi) Henna Viinikainen (nuorisotyönohjaaja)

Päivä Suvi Löytynoja (pappi) Henna Viinikainen (nuorisotyönohjaaja)

Laaja 1 Marika Närhi (pappi) Jari Sikanen (nuorisotyönohjaaja)

Laaja 2 Seppo Mertanen (pappi) Kirsi Hintikka (nuorisotyönohjaaja)

Laaja 3 Katri Vuojus (pappi) Aija Puttonen (nuorisotyönohjaaja)

Laaja 4 Lauri Pietikäinen (pappi) Jari Sikanen (nuorisotyönohjaaja)

Pilistvere Lauri Pietikäinen (pappi) Jari Sikanen (nuorisotyönohjaaja)

Keimiö Suvi Löytynoja (pappi) Henna Viinikainen (nuorisotyönohjaaja)

Muualla käyvät Suvi Löytynoja (pappi) Henna Viinikainen (nuorisotyönohjaaja)

Työntekijöiden yhteystiedot löytyvät täältä.