Hiljaisuuden retriitti

pe 9.3. klo 14.00

Muu tila

Ilmoittautuminen on päättynyt

Olet lämpimästi tervetullut pysähtymään työn ja arjen keskeltä hiljaisuuden lepoon ja rauhaan hiljaisuuden retriittiin!
Saat tilaa itsellesi ja ajatuksillesi. Lepoa, hiljentäviä hartaus- ja kirkkohetkiä, ulkoilua, saunomista, ruokailuja ja leposykettä - näistä retriitti koostuu.

Hiljaisuuden retriitti 9-11.3. Papinniemen leirikeskuksessa (Papinniementie 235, Äijälä). Retriitti alkaa perjantaina 9.3. klo 18 ja päättyy sunnuntaina 11.3. klo 14. Ilmoittautuminen sähköisesti 14-28.2. Äänekosken ja Laukaan seurakunnan kotisivuilla. (Ohessa ilmoittautumislinkki)
Ohjaajina toimivat Suvi Löytynoja ja Sari Sainia. Hinta äänekoskelaisille ja laukaalaisille 60 € ja muille 80 €.
Lisätietoja saat Äänekosken seurakunnan pastori Suvi Löytynojalta 045-1393485, suvi.loytynoja@evl.fi ja Laukaan seurakunnan lapsityönohjaajalta Sari Sainialta 050-5886900, sari.sainia@evl.fi
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Aikuisille Aikuisille